Naturkunskap B

jajjemen , naturkunskap  B plugg  ståpr på dagens schema ,! omotiverad , otagg , de är ganska ostek och ja gillart inte pluss att de är så tråkigt att jag nästan somnar ! Fan detta kmr ju gå JÄTTE BRA ! äsch de är väl bara att ta tag i kragen och läsa skiten som alla andra säger men de är svårt att få till motivationen. tusan !
äsch .. .

Nu sitter iaf platt tv:n uppe ! taack baby! fick låna ena platt tv eftersiom han nu flyttat hem . :D himla snällt och jag är happy happy ! Bättre bild, ljud och ja jag ser tv:n och slipper ta fram kikaren ;)  ! kalas bra !
nej nu ska jag plugga en halvtimme till sen blire nog Idol :)

i morgon är det division två match :D
wie !

ciaaooo


jag och hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0