ostek!

sjuuk mes feber, hosta, förkylning , huvudvärk u name it ! ostek!
mest sovit hela dan och pluggat lite på religionen men så otaggad som jag är nu har ja nog aldrig vart på skolan! de tar väl ett tag att komma in i de igen.. Men de känns som att ja verkligen måste proppa alvedoner och ta mig an allt i morgon . På fredag är de skolårets första prov för min del. Ja ska väl iaf få nått hyffsat resultat:O! usch och fy! då måste ja komma jag börja plugga i morgon , punkt slut!

förrresten har jag hittat dom snyggaste lårhöga stövlarna , ! sko-mani börjar ja få. Vill ha dom flesta men köper de kanske inte riktigt men ha rhittat ett par ur snygga maskulkina dojs med:D ! får se hur de blir, !
måste längga undan några tusen på en resa med och tills tudenten . men snart börjar ju studiebidragen igen och då får man ltie extra slantar:)
himla bra. !

nej nu ska jag sova, men de är lite svårt eftersom ja tog en rejäl tupplur på dagen , hatar att vara  sjuk ochs en på torsdag ska jag tillbaka till sjukgymnasten . nu ska de knäckas lite mera. men ja känner mig redan bättre. kalas bra. 

ciaaooo

 


en puss till hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0