sjukgymnasten

Idag gled jag till Sjukgymnasten i Örebro. Fan vad ont jag har nu när jag har knäckt  och trtyckt en massa. men ja hoppas attd e blir bra i slutändan han verkar vara riktigt grym på sin sak !
annars kanske ja ska ta miog an lite religionskunskap, himla kul:O  ! fan nu börjar plugget..

förresten fick jag med mig hem lite träningsgrejer från stadium outlet .
ett par marinblåa adidas shorts
en champion hoood, marinblå såklart ;)
och en adidas tränmings tshirt en  riktig en :)  bra när jag fick den av papps med <3
kalas bra!

Ska nog även upp och glo en sväng på träningen .. 
,CIAOO! :)

fix och trix efeter en träning till gymnasifesten , oh ja har miggbena , inte varje dag ,tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0