nu klassas ja inte längre som ungdom, eller?

Precis besökt banken,  samlat några vuxenpoäng genom att skaffa "vuxen visa" som ja kallar de, sparkonto och internet bank. Nu kan jag handla både utomlands och på internet när ja beställer kläder och liknande, Guld!
Dessutom klassas ja inte som undom längre , welcome till vuxenvärlden Anna !

Snart kommer Sisen & Mos hit , lite projektarbets plugg, behövligt! Senare ikväll ska jag klicka hem mina kära skor, bild kommer upp latero.

Här kommer lite söta bilder på jag och mina kära projektarbetslirare (utoma maria då ) men vi är så att säga one of a kind;)

Sisen visar lite... :) (första bilden) Andra bilden jag och mary och tredje bilden såklart emmelie haha :D söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0